nastaveni zavadece

Jordano jordano na volny.cz
Neděle Červenec 13 16:25:03 CEST 2003

Dekuji za podrobny popis.

Rad bych se jeste vyjadril k tomu, zda by nebylo dobre zavest v
konferenci pro Linux neco jako zacatecnik-linux, pro ty co tapou, jako
ja. Vzdycky se mi tu dostalo odpovedi, ale mam pocit, ze tu je vice
tech, kteri uz jsou experti a otazky typu "Jak nastavit zavadec" uz
jim pripadaji velmi vzdalene.
Nevim, kdo tu je admin, ale jen takova moje pripominka.

Ja jsem zacal s Linuxem minuly tyden a moje poznatky z toho jsou
vesmes pozitivni. Nepodarilo se mi sice zprovoznit ovladac pro zvukovou
kartu (Creative SoundBlaster AudioPCI 128), tiskarnu (OkiPage8iM) a
skener (Umax 2000P), pismo v nekterych prohlizecich je hrozny
(Opera, Mozilla), ale jinak me to docela bavi a chci na to prijit.
Sice uz jsem nasel par navodu, jak zminene problemy odstranit, ale
vzdycky to byly takove popisy pro zkusene, takze je mi lito, ze
neexistuji jednodussi reseni pro ty zacinajici. Cloveka to potom
odradi.

Omlouvam se, ze zdrzuju, ale pral bych si, aby bylo nekde misto i pro
obycejne uzivatele, kteri prechazeji ze snadneji konfigurovatelnych a
podporovatelnych Windows na Linux a nemaji casto cas a znalosti
zprovoznit jiny OS.

hezky den, Roman