OT: Co pocitac a vase oci?

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Červenec 14 07:50:02 CEST 2003

> hodin? Nekdo
> klakacka je uplne super, mal som ju, pouzival velmi dlho a
> prestaval ma bolet chrbat a mal som subjektivny pocit ze som
> rovnejsi. ak si clovek zvykne, tak je praca prijemnejsia,
> etc... mozem len doporucit. ma to jediny nevyhodu. vytahate
> si nohavice na mieste kolien. a toto bol jediny dovod preco
> som si dlhsie nenechal nicit nohavice a klacacku prestal pouzivat.

No moje kolena mely z klekacky po hodine horsi pocit nez po dvou hodinach
florbalu. :-( Pokud vas boli nejaka cast tela, tak cvicte. Nezabere to skoro
zadny cas. Mozna chvili budete v kancelari za idioty, ale porad lepsi nez
zdravotni problemy. A taky kazdy pohyb je dobry. Ja jsem mnoho let jen sedel
u pocitace. Docela jsem mival problem se zadama. Nebyl jsem schopny dat
kokrspanela do vany a pak se narovnat. Jednou jsem se nastval, nasel jsem si
partu lidi na volejbal. Pak florbal. Nejdriv to hodne bolelo, ale ted uz to
naopak pomaha. Prestal jsem si rikat, ze na to nemam cas a udelal jsem si
ho. Ovsem je pravda, ze ne kazdy dokaze vstat v nedeli na osm rano na
volejbal. :-)

TNX