portato

Pavel Kysilka goldenfish na mamutik.ucw.cz
Úterý Červenec 15 00:16:15 CEST 2003

On 14-07-2003 23.36 +0200, Marek Siwek wrote:
> Dik za odpoved,
za malo. alespon se tu resi i slozitejsi veci.
> jak jsem se dival do konfiguracniho souboru cos mi poslal tak tam nemas
> nastavene, aby ti svitila ledka pri cinnosti s diskem, ale pri cinnosti
> se swapem.
jeste reknu (mozna zopakuji), ze masina, na ktery mi portato jede, tak
neni moje a do portata nevidim.
hardisk(IDE) mam pripojenej jako /dev/hdc a HDD je na pocitaci jedinej.
CDROM-ku tu nemam.
> Tak me napada, mas tam zakomentovany radek
> ;pin 2; Cervena dole
> nechtel bys tam dat tyto udaje?:
> pin 2 disk 1
> To by melo zajistit, ze bude ta ledka svitit pouze kdyz se bude pracovat
> s prvnim diskem.
podle me to chodi. kdyz necham vypsal soubor pres cat, ci projedu adresar
find-em, tak to sviti. nevim, zda to tedy nejede pres swap. mam tu jenom
64 MB RAM-ky. ale swap vypada podle top-u nevyuzietej az na par kB.
> Ja bych proste chtel, aby mi ledky blikaly pro kazdy hard a cdrom
> zvlast. A to se mi nedari. Holt smula.
bohuzel, vice asi neporadim.

> Diky
> Marek