postovni server - posta uzivatelu na jedinem miste !!

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Červenec 14 10:03:32 CEST 2003

On Mon, Jul 14, 2003 at 09:55:41AM +0200, vodicka wrote:
>   V brzo dojde k velke zmene v systemu! Musim zajistit, aby kdokoliv
> kdo ma pravomoc (klientske konto+heslo) mohl sednout k "libovolnemu"
> terminalu a po prihlaseni mit jak pristupnou svoji slozku (to uz
> jede ted - no problem) tak SVOJI POSTU V NEJAKEM ROZUMNEM PROGRAMU.

skuste nainstalovat nejaky IMAP server - klient potom moze byt hocijaky,
ktory viem IMAP, dokonca sa nuka moznost pouzitia nejakeho webmailu

> primarne bych nechtel, aby musel uzivatel zadavat znovu nejake heslo
> pro spusteni tohoto softu (nebo pristupu na k nove poste), ale kdyz
> by nebylo nazbyt - akceptoval bych to "jako bezpecnostni plus".

heslo k poste by malo byt ine

>   Tady upresmi, ze mam problem s resenim jako takovym. Na strane serveru
> i na strane klienta.

pouzivam postfix + courier-imap-ssl + courier-pop3-ssl + squirrelmail -
navyse klientom pre postu moze byt hocijaky klient, ktory zvladne
POP3-SSL alebo IMAP-SSL (je tu vyse 1600 pouzivatelov, vacsina ma
Outlook Express, ostatni prechadzaju na SquirrelMail, zvysok pouziva
Netscape, Mozillu, Evolution, The Bat!, Eudoru a zrejme aj ine ...)

> DEKUJI Vsem odvaznym a hrdinum,

prosim ;-)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471