RE: Poraďte tiskárnu

Josef Vogeltanz josef.vogeltanz na skoda.cz
Pondělí Červenec 14 11:07:53 CEST 2003

> Ja mam HP 930C inkoustovku na USB a chodi pekne. Problemy s instalaci
> zadne.
> Ale je fakt, ze fotky v nejake extra kvalite jsem na tom nezkousel.
> Kazdopadne tiskne jak cerne, tak barevne.
>
> TNX

Pouzivam obdobny typ HP 920c na USB. CB i barva bez problemu, fotky umerne k
vlastnostem tiskarny. Pro tisk pouzivam CUPS, kde je pro tento typ driver.
Napada me proto podivat se na stranky tohoto projektu a na seznam
podporovanych tiskaren, protoze napr. typy HP 9xx se v soucasne dobe jiz
zrejme neprodavaji.

Josef Vogeltanz - Technologicky rozvoj
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420 378 136 533;  mob.:+420 604 118 307
mailto:josef.vogeltanz na skoda.cz
http://web.skoda.cz/dopravnitechnika/