Poraďte tiskárnu

Miroslav Látal mlatal na fides.cz
Pondělí Červenec 14 11:50:38 CEST 2003

On Mon, Jul 14, 2003 at 11:07:53AM +0200, Josef Vogeltanz wrote:

> Pouzivam obdobny typ HP 920c na USB. CB i barva bez problemu, fotky umerne k
> vlastnostem tiskarny. Pro tisk pouzivam CUPS, kde je pro tento typ driver.
> Napada me proto podivat se na stranky tohoto projektu a na seznam
> podporovanych tiskaren, protoze napr. typy HP 9xx se v soucasne dobe jiz
> zrejme neprodavaji.

Mam tutez, ted jsem si stahl a zasunul do sveho MDK 8.2 s CUPSem novy
hpijs 1.4.1 (hp.sourceforge.net) a kvalita vyrazne poskocila (umi i
Photo 1200dpi). Ten puvodni koncil nekde na 600dpi a obcas nektere rezimy
nic moc. Instalace bez problemu (klasika configure, make, make install),
nastaveni pres CUPS webove rozhrani a jede.

--
Miroslav Látal - Trade FIDES a.s.
mlatal na fides.cz         tel: +420 545 536 352