Pomaly start linuxu

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Pondělí Červenec 14 18:31:22 CEST 2003

> vy by ste si sadli do auta ktore by bolo vyrobcom urobene aby si ho mohol
> poskladat hocikto a keby sa vam vodic pochvalil chvilu pred tym ze si to
> auto vcera kupil a pred chvilou poskladal na prvy pokus?
Ja letel v ultralightu, ktery byl poskladany ze stavebnice 10 dnu pred
startem :-) Pravda je, ze to po kompletaci kontroloval letecky inspektor,
ale pravda take je, ze prvni let, prave za tim inspektorem do Prahy, byl
proveden bez jakekoliv kontroly.

> pri instalacii OS sa nastavuje kopa veci ktore nemusi pouzivatel ani len
> tusit a pritom mozu byt dolezite. autokonfiguracia je pekna vec ale
> odbornost je odbornost. A nesnazte sa mi tvrdit ze svet nepotrebuje
> odbornikov.
Souhlasim s vami. Dobre vyladene auto, dobre vyladeny OS je skvely. Ale auto
bez servisnich zasahu pred prodejem i OS naisntalovany sekretarkou take
funguji docela obstojne :-)

> -> minut. Staci, aby tu vymenu vyrobce ucinil jednoduchou :-)
>
> yo a mozno sa dockame krabic "zmodifikujte si svoje geny za 1 hodinu, pre
> deti 3-6 rokov)"... alebo nuklearnych reaktorov na domace pouzitie, s
> dvojstranovym letakom pra domaceho majstra. A potom sa odstahujem na
> bezpecnejsie miesto, napriklad na blizky vychod.
V tom pripade doporucuji spise hory v Afghanistanu a ptat se po Talibanu :-)
Ti se do toho stredoveku dovedli vratit celkem uspesne :-)))
--
Petr