Sitova karta 3com (3c900)

Peter N. Vargo (LTS) konfery na lentus.sk
Úterý Červenec 15 12:09:05 CEST 2003

> Budete asi muset pridat do /etc/modules.conf neco takoveho:
>
> alias eth0 3c59x
>
> nebo
>
> alias eth0 3c90x
>
> Proste aby se ten modul ovladace zavedl,
> nebo nekam do startovacich skriptu uvest:
>
> modprobe nazev_toho_ovladace
>
> A pokud ten ovladac tam je tak se zavede.
nie je treba este potom spustit nejaky script, aby "sa TO aktualizovalo"
robil som to iba raz a uz si nepamatam co a ako, ale nasiel som TO na nete

nieco ako pri postfixe a newaliases
ak sa mylim, opravte ma, resp. co je este treba spravit?