Nahravani zvuku z TV (line-in)

Honza E honza na pc234.math.cas.cz
Středa Červenec 16 10:05:38 CEST 2003

> Ahoj,
> mam RedHat 9 se vsemi vydanymi aktualizacemi. Snazim se pomoci mencoderu
> nahravat z TV. Mam tv kartu ATI TV-Wonder propojenou se zvukovkou na line-in.
> Pro prehravani TV pouzivam xawtv a vse funguje jak ma (zvuk i obraz). Kdyz

zkusil si jiny program na grabovani?
napr. ffmpegrec (z nvrec.sourceforge.net)
nebo streamer z xawtv (http://bytesex.org/xawtv/)

mencoder z verze 0.90 zvuk jeste
(alespon me, RH8, ManliTV, zvuk z TVkarty vyveden kusem dratu do line-in
zvukovky, Manli asi nema zvuk. chip- nevim, ale s dratem to funguje :-)
nenahraval, az ten z cervnoveho CVS to umi.

jeste jako pozn. Mixer z RH mi nepomohl k tomu, abych nahravani
zvuku rozchodil, musel jsem pouzit prave neco z xawtv, kde jsem
zaskrtl line-in a bylo to ok.

Hezky den
Honza E.