Nahravani zvuku z TV (line-in)

Vlastislav Dohnal xdohnal na fi.muni.cz
Úterý Červenec 22 17:28:38 CEST 2003

Jak jsem jiz psal zvukovka je interni na desce MSI KT7Pro, cipset VIA
VT8233, kodek AC97. Mixer mi funguje dobre.

Nahravat zvuk jsem zkousel akorat pomoci 'rec' a potom pomoci
'mencoder', ktery zachyva i video (: Pomoci ani jednoho se mi nedari
nahrat kvalitne zvuk (tak jak je slyset z repro). Jiny sw jsem zatim
nezkousel. V pripade obou dvou musim nejdrive zabit artsd a potom muzu
nahravat, protoze uvolni /dev/dsp.

Diky, Vlasta.