ceska kbd na konzoli v RedHat 9

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Červenec 16 23:21:09 CEST 2003

Dne st 16. července 2003 22:33 jste napsal(a):
> Nebudu to komentovat. ME to nejede :)

Co nejede ? U toho acrobatu je tam nějaká zrada, a i pod iso mě blbnul, prostě
nezobrazoval text a hlásil že třeba pdf ko je v činštině a proto ho nemůže
zobrazit.
Stačí na začátek skriptu co ho spouští (originál skript) přidat
export LC_ALL=C :-)

Viz:

#!/bin/sh
#
export LC_ALL=C

ver=5.0.6
install_dir=/usr/local/Acrobat5/Reader

#
# Prepend a colon separated environment variable
# $1 string to be prepended

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |