ceska kbd na konzoli v RedHat 9

Zdenek Kaminski sutr na sauvignon.liberouter.org
Pátek Červenec 18 11:48:16 CEST 2003

Funguje vsechno krome velkych nabodenicek. Je to chyba jadra, existuji na
to i nejake patche. Nejde to napsat, zobrazite je vsak spravne. Myslim, ze
to dosud neni opraveno ani v 2.6.0-test1. Dnes to zkusim, pokud to
zkopmiluji.

Navic by jste mel mit v /etc/sysconfig/keyboard radek
KEYTABLE="-u cz-lat2", cili doplnit tam to '-u'

--zk

P.S. Kdyz potrebuji napsat na konzoli v editoru velke nabodenicko, tak to
napisu jako male a pak to "prejedu" tildou... Pouzivam pochopitelne vim
:-)