Co se to děje s RedHat?

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Čtvrtek Červenec 17 07:42:10 CEST 2003

On Wed, 16 Jul 2003 20:35:20 +0200, Martin Kamín ZULU wrote
> Dobrý den,
>
> sledoval jsem zde v konferenci diskusi na téma Red Hat a (c) (tm) na
> jeho značky. Dnes vyšel v CW USA zajímavý materiál o přístupu Red
> Hat k distributorů.
>
> Jelikož nepřesně rozumím linuxovému businessu, máte někdo názor na
> to, proč to Red Hat dělá? Oni si myslí, že největší cenu mají jejich
> známky? Opravdu?

Clovece, som uz unaveny z vecnych diskusii o *** (a predpokladam, ze nie som
sam), a vy tu este prilievate benzin do ohna? Prosim vsetkych, aby na tento
mail neodpovedali do konferencie, ale priamo povodcovi mailu alebo sa
presunuli do inej konferencie...

Dakujem za pochopenie...

--
Erich Vinclav