Co se to děje s RedHat?

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pátek Červenec 18 11:21:46 CEST 2003

On 17. Jul, 07:42 AM CEST, Vinclav Erich <vinclav na ives.vs.sk> wrote 0 lines:
> On Wed, 16 Jul 2003 20:35:20 +0200, Martin Kamín ZULU wrote

> Clovece, som uz unaveny z vecnych diskusii o *** (a predpokladam, ze nie som
> sam), a vy tu este prilievate benzin do ohna? Prosim vsetkych, aby na tento
> mail neodpovedali do konferencie, ale priamo povodcovi mailu alebo sa
> presunuli do inej konferencie...

Jaké věčné diskuse? Promiňte, ale pokud jsem to správně zachytil NIKDO
nedokázal zatím odpovědět na otázku, proč Red Hat tak najednou lpí na svých
známkách a bombarduje své distributory, aby provedly zásadní omezení. Mě to
zajímá a jistě nebudu sám. A nezajímá mě odborně-licenčně-kopírovací
záležitosti. Zajímá mě: Proč RedHat tak začal tlačit na své ochranné
známky!!! To si myslí, že je to to jediné, co z jeho portfolia má cenu? To
se chystá prodat tyto známky?

Ale pokud vám tato otázka připadá příliš stupidní a vy ji znáte, budu rád,
když mi na ni pošlete odpověď - třeba soukromě. Já to nevím, a neví to podle
mě spousta lidí v oboru IT...

Děkuji za pochopení
Martin K.