Referencovani prispevku

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Čtvrtek Červenec 17 08:24:59 CEST 2003

:-) domnivam se, ze problem jsem zdarne asi pred mesicem vyresil a
plodil nesmysly asi tak dva dny...

BTW Proc jste mne na to slusne neupozornil (a radsi "rypete" neprimo, co
kdyz bych tento thread necetl?)? Udelal to kolega Peak a hned jsem se
jal napravy...

	Nyni k veci - opravdu za to CASTO nemohou uzivatele (tak blby
MUA se snad uz nekolik let nepouziva), ale systemy, ktere pracovne
pouzivaji... Kazdy, kdo je nucen pouzit konektor k MS Exchange je v
riti, sorry, ale mam pocit, ze tech lidi je tu dost (Skoda Plzen,
nektere VS apod.)....

	Konkretne u toho Exchange je potiz v tom, ze na nej to jde jako
objekt, ktery nema se SMTP vubec nic spolecneho (na SMTP se komunikace
konvertuje az v pripade, ze neni zbyti), teprve jeden z Agentu na
Exchange z tohoto objektu vytvari SMTP zpravu, kterou ten trivialni SMTP
MTA na Exchange odesle... - problem je, ze ten objekt nema zadne
properties, ktere v tom doporuceni hodnem RFC jsou zmineny... => veskere
reference jsou ztraceny... Opravte mne jestli se mylim, ale domnivam se,
ze podobny prusvih maji veskere (nebo vetsina?) GroupWare komercni
systemy - co treba Lotus Notes/Domino ci GroupWare od HP, kdepak tu
informaci vycaruje?

	V nasi firme si mohu dupnout hodne, takze se to vyresilo
uspokojive, ale systemove naprosto k bliti - prichozi posta a interni
komunikace jde pres Exchange, odchozi musi primo pres SMTP server
(Linux) a musi byt defaultni... - tim se MUA Outlook donuti aby zpravu
celou generoval sam a nepredaval to jako objekt do Exchange repository,
ktery nekdo jiny zpracuje... - jenze kolik lidi ve firmach, kde rutinne
nasadi tyto GroupWare ma tuto moznost a muze si prosadit toto znacne
nesystemove reseni? Plyvejte prosim proto spravnym smerem a ne na lidi,
kteri nemohou za sve pracovni nastroje, ktere jsou jim prideleny...

PS: Pokud to nekdo na Exchange uspokojive vyresil (zejmena s ohledem na
patricne RFC), rad bych to reseni vedel, resil jsem to s nejvetsimi
kapacitami na Exchange v CR a vysledek je popsan vyse...