Referencovani prispevku

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Červenec 17 21:01:35 CEST 2003

On Thu, Jul 17, 2003 at 08:24:59AM +0200, Ing. Pavel Janousek wrote:
> [...]

V hlavičce In-Reply-To tohoto vašeho příspěvku vidím

  <4F23E9745D562F4D90373B9C5CEF443012B1DC na percival.fonet.cz>

což zcela určitě není Message-Id mého příspěvku, na který odpovídáte.
Takže úplně vyřešené to IMHO není.

> BTW Proc jste mne na to slusne neupozornil (a radsi "rypete" neprimo, co
> kdyz bych tento thread necetl?)? Udelal to kolega Peak a hned jsem se
> jal napravy...

Protože se to zdaleka netýká jen vás. Upozorňovat na to každého zvlášť
by bylo trochu úmorné - máte jenom smůlu, že z těch, koho se to týká,
jste asi nejaktivnější, proto jsem vás uvedl jako příklad.

> nesystemove reseni? Plyvejte prosim proto spravnym smerem a ne na lidi,
> kteri nemohou za sve pracovni nastroje, ktere jsou jim prideleny...

Právě že na lidi neplivu - ve svém příspěvku jsem naopak upozorňoval, že
ve většině případů za rozbití threadu nemůže přispěvatel ale špatný (resp.
špatně nakonfigurovaný) MTA. A jeho volbu (a konfiguraci) samozřejmě
přispěvatel ne vždy může uklidnit. Takže to bylo myšleno jako upozornění,
že chodí-li od někoho příspěvky rozbíjející thready, nemusí to vůbec být
jeho vina a nemusí být v jeho moci ovlivnit.

                                                          Michal Kubeček