RE: Co se to děje s RedHat?

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Čtvrtek Červenec 17 08:36:47 CEST 2003

	Sorry, ale takovato arogantni vyjadreni jsou na dve veci... K
cemu teda je tato konference? Mne taky unavuje furt cist dokola furt ty
same zacatecnicke dotazy (a nepochybne taky nejsem sam!), presto proti
nim nic nemam, protoze odpovidaji zamereni konference...

	Proste si zvyknete, ze Red Hat distribuce jsou diky nezistne
podpore CZLUGu v urcite dobe stale majoritni distribuci a ze je potreba
diskutovat veskere aspekty s tim souvisejici.

	Prskat muzete v okamziku, kdy bude jasne vymezen rozsah temat
teto konference a nekdo jej porusi. Muj nazor je ten, ze puvodni koleguv
dotaz je naprosto korektni a nevidim duvod, proc by se zde nemel
objevit. TECKA.

> Dakujem za pochopenie...

	Ja take, Vas bohuzel nechapu...:-(