Chyba v kmail

Marian Belicka belickam na zoznam.sk
Čtvrtek Červenec 17 08:42:51 CEST 2003

Dlho som kmail nepouzival. Pouzival som evolution no ten mi zle posiela
GPG sifrovane spravy. Teda posiela ich tak, ze napriklad na outlooku ich
nie je mozne desifrovat. Preto som sa rozhodol ze budem pouzivat kmail
ktory mi robi regulerne sifrovanie GPG.
Teraz ta chyba: Ked spustim kmail tak sa mi vsetko zobrazuje spravne len
zoznam priecinkov v lavom stlpci je prazdny. Su tam len pomlcky. Vyzera
to ako keby boli pismenka biele na bielom podklade. Skusal som aj
nastavit farbu pisma aj typ pisma no nic.
Nevie niekto ako tuto chybu odstranit? Mam mandrake 9.0 update-ovany z
inetu na najnovsie verzie balickov z mandrake.redbox.cz a inych.
Dakujem...
--
Marian Belicka <belickam na zoznam.sk>