Linux klient a sitova tiskarna na windows

Karel Kral co-as na quick.cz
Čtvrtek Červenec 17 12:52:41 CEST 2003

Dobry den,

ET napsal(a):

> Nadefinovat frontu jako smb - zni to krasne, ale pro nekoho, kdo
> zacina, je to jako uvarit knedliky a nevedet, co je knedlik. :(
>   Mohla bych pozadat o zaslani tech potrebnych souburku nebo jejich
> casti na mail (asi mimo konferenci) ?
>    Popis zrejme vycerpavajici, ale asi to dohromady nedam :( Preci
> jen o tom Linuxu vim v podstate minimum a konfigurace tisku je pro
> mne spanelska vesnice :(

Vzdyt jsem to vsechno napsal. Vychazim z toho ze mate RH8.0 =
pustite printconf (= z terminalu proste napsat prikaz a odklepnout
enterem), chvilku pockate az se nacte, pak novy, vpred, zadat jmeno
fronty a vybrat SMB a pak vyplnite jmeno share, ip adresu, jmeno
uzivatele, heslo atd. Nechce se mi to ted zkouset - je to proste
jednoduche !

Souborky co to pouziva jsem vam uz popsal (priklady co tam mam ja).
Samozrejme - dulezita je cast toho "driveru" - vasi tiskarnu ja neznam =
musite si nastavit sam.

Jinak jeste: smb znamena ze ji mate nekde na serveru/poctaci ve woknech
pripojenou/nasdilenou (typicky vite ze je nalezitelna pod urcitym
uzivatelem a heslem na \\masina\share) kdezto LPD tisknete primo na IP a
port. Doporucoval bych zkusit pripojeni pres to smb a pak pockat na
vaseho spravce.

Karel Kral
---