Pouzivanie a zmeny locale RedHat 9 - 2. pokus poradi mi niekto

icaplovic na gamo.sk icaplovic na gamo.sk
Středa Červenec 16 17:42:10 CEST 2003

Naozaj sa nenajde niekto, kto riesil podobny problem? Budem vdacny
        za nakopnutie spravnym smerom.

Trapim sa uz asi tyzden s nasledovnym problemom. Snazim sa vyuzit
PostgreSQL ako databazovy server. Chcel by som aby pouzival nastavenie
locale so systemu sk_Sk.utf8, ale rad by som ho upravil tak, aby pouzival
pri cislach ako oddelovac desatinych miest bodku, namiesto ciarky. Taktiez
by som chcel pouzit upraveny sposob pri type monetar, taktiez aby pouzival
bodku. Viem si vypisat aktualne nastavenie cez
locale -ck LC_NUMERIC zoznam premennych a ich hodnot, ale nepodarilo sa mi
najst sposob, akym by som si ich mohol upravit. Dakujem za pripadne
nakopnutie spravnym smerom.

S pozdravom

Ivan Caplovic