programovani tlacitek

t macek maca02 na atlas.cz
Čtvrtek Červenec 17 13:48:44 CEST 2003

Ahoj vsichni,
nevim, jestli pisu na ten spravny mailing list, ale nevim si rady. Urcite
se mezi vami najdou zkusenejsi programatori. Rad bych si v Linuxu
naprogramoval neco, co by dovolovalo stejne jako ve Windows spoustet akce
pro tlacitka pod displejem sveho notebooku (tzv. "hotkeys"). Pouzivam Asus
L1400B. Problem je v tom, ze jsem v programovani HW (i pod Linuxem obecne)
novacek a nevim, jake informace budu potrebovat, nebo napr. kde bych nasel
nejake info, kde se daji takove informace vubec sehnat, jak se hw
programuje atd. Nevim, vubec, jak ta tlacitka funguji.
Klidne bych zkusil i napr. na diodu vedle HDD, ktera symbolizuje ve woknech
dosly mail udelat neco, co by ukazovalo slabou baterku (to uz mam hotove)
nebo tak neco. Napady bych mel, ale jsem novacek, chci se to naucit. Psal
jsem na Asus a tam mi moc neporadili. Muzete mi poradit, nebo napsat aspon
odkaz, kde by se touto problematikou nekdo zabyval? Podobne info se podle
mne hodne tezko shaneji.

Diky predem vsem za jakekoli odpovedi.