programovani tlacitek

t macek maca02 na atlas.cz
Pátek Červenec 18 07:35:51 CEST 2003

On Thu, 17 Jul 2003 17:48:06 +0200, Tibor Zenis <zenis na fmph.uniba.sk>
wrote:

> ahoj
> Tieto tlacitka sa spravaju (podla mojich skusenosti) ako dalsie tlacitka
> klavesnice. Pri stlaceni posle klavesnica prislusny scancode, ale nie je
> mu priradeny ziaden keycode. V textovom mode napriklad u mna klavesa s
> nakreslenou obalkou pri stlaceni sposobi vypis:
> keyboard: unknown scancode e0 6c
> keyboard: unknown scancode e0 6c
> Dva krat, raz key press, raz key release.
> V X pomocou programu xev:
> keycode 236 (keysym 0x0, NoSymbol)
>
> Priradit symbol v X keycode sa da napriklad takto:
> xmodmap -e "keycode 236 = scaron"
> [...]

Diky mockrat za inspirujici odpoved.
Me velmi zajima to s tou mailovou diodou uz kvuli tomu, abych dokoncil ten
program s tim ACPI. Jestli to je tak, jak rikate, tak by to jit mohlo.
Problem by mohl nastat, kdyby to nemela byt dioda klavesnice. Mate nejakou
zkusenost s tim, ze to diody klavesnice byvaji/nebyvaji? (momentalne to
nemam moznost overit)

Diky mockrat