Nahravani zvuku z TV (line-in) -- VYRESENO

Vlastislav Dohnal xdohnal na fi.muni.cz
Pátek Červenec 18 11:48:19 CEST 2003

Ahoj,
tak jsem problem s nahravanim line-in vyresil zmenou ovladace zvukovky.
Misto ovladacu primo z kernelu 2.4.18 od RedHatu jsem pouzil ALSU.
Nahravani mi uz funguje. Sice je zvuk nejaky prebuzeny, ale to se snad
da vyladit nastavenim mixeru.
Problemy mam stale s ARTSem a obsazenim /dev/dsp. Kdyz bezi artsd, tak
ani za nic nemuzu cist /dev/dsp. Nevite nekdo jak to obejit nebo jak
nahravat line-in (/dev/dsp) pres arts?
Zkousel jsem pouzit artsdsp, ale ten mi nejak nefunguje, resp. nefunguje
ani artsdsp cat /usr/share/licq/sounds/icq/Message.wav >/dev/dsp.

Diky za jakoukoli radu.

Vlasta Dohnal.