Nahravani zvuku z TV (line-in) -- VYRESENO

Vlastislav Dohnal xdohnal na fi.muni.cz
Pátek Červenec 18 10:42:00 CEST 2003

No, a to je prave to, ze to zadna brnkacka neni!
Samozrejme jsem tohle zkousel, ale /dev/dsp artsd stejne neuvolnil,
ikdyz jsem nic neprehraval. Resp. jedine, co generovalo zvuk, byla TV
karta pres line-in zvukovky.
Proste artsd si /dev/dsp drzi a nepovoli jeho cteni za ucelem zachyceni
zvuku.

Zkousel jsem ladit i mixer z duvodu odstraneni 'prebuzeni' a to se mi
vubec nepovedlo.
Pokud pustim xawtv a zesilim na mixeru line-in, tak slysim zvuk televize
uplne bez jakychkoli anomalii (sum, prebuzeni, ...). Pokud ovsem zkusim
nahrat at jiz pomoci mencoderu tak pomoci rec, tak se z toho zvuku stane
jakasi 'prebuzena' vec. Hral jsem si s igainem i hlasitosti line-in, ale
bez uspechu. Zkousel jsem TV pripojit na MIC, ale to bylo snad jeste horsi.
Nevite co s tim?

Diky, Vlasta.