Databazovy server

Ondřej OMYL Mach omyl na xercom.cz
Pátek Červenec 18 13:16:40 CEST 2003

S foxkou jsem to nezkousel, ale pres ODBC mi treba Excel beha proti
PostgreSQL nadherne. Sice jsem si musel trochu pohrat s konfiguraci, ale
ted to bezi....

					Omyl

P.S. Nevim jestli je spravne srovnat MySQL a PostgreSQL jako "lepci".
Kazdase proste hodi na neco jineho. MySQL je mala a pekelne rychla,
PostgreSQL lepe udrzuje integritu dat, da se v nem "programovat", a
vubec se snazi (i kdyz po svem) implementovat SQL normu. Ale i zde se
veci s casem meni. (jinak ja pouzivam PostgreSQL 7.2.x k plne
spokojenosti ted jsem nekde zaslechl, ze konecne vysel i nejaky
"graficky" ovladac - phpPgAdmin....)