Winmodem ESS2898

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Pátek Červenec 18 14:22:43 CEST 2003

On Fri, Jul 18, 2003 at 12:44:41PM +0200, Jirka Dutka wrote:

> Nemůžu si pomoct, vždycky mě překvapí, jak si lidi málo váží vlastního
> času a práce. Kolik hodin jste tomu věnoval, jak dlouho jste googloval
> na webu? Je to úměrné ceně hloupého winmodemu, když se cca od 900 Kč dá
> pořídit externí MODEM, který pojede bezproblémově a na první zapojení ve
> všech OS?

Problém je, že modemy s tímto čipem se často integrovaly do notebooků
kde je mnohem praktičtější použít modem zabudovaný než kupovat drahý
PCMCIA nebo s sebou dokonce vláčet externí sériový se všemi těmi kabely
a napájecími adaptéry.

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX