Winmodem ESS2898

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pátek Červenec 18 14:45:35 CEST 2003

On Fri, Jul 18, 2003 at 12:44:41 +0200, Jirka Dutka wrote:

> Nemůžu si pomoct, vždycky mě překvapí, jak si lidi málo váží vlastního
> času a práce. Kolik hodin jste tomu věnoval, jak dlouho jste googloval
> na webu? Je to úměrné ceně hloupého winmodemu, když se cca od 900 Kč dá
> pořídit externí MODEM, který pojede bezproblémově a na první zapojení ve
> všech OS?
> Jiří Dutka, správce IS

Na uklidněnou: Osobně mám externí modem, který mi funguje bez problémů a
prosazuji HW modemy, kudy chodím.

Dělal jsem to na PC jedné známé, která už má woken také plné zuby, bohužel
má i tento shitmodem. Protože se postupem času zlepšila situace na poli
ovladačů, doufal jsem, že stáhnu modul a zavedu ho. Třeba někdy někoho
napadne ten modul přeložit gcc v3.x, když už nemůže poskytnout zdrojáky.

Kdybych spočítal hodiny, které jsem už věnoval Linuxu, nebylo by jich málo
a jedna hodina googlování mi kromě zmíněného nepoužitelného modulu přinesla
i jiné zkušenosti. Nemám tedy pocit, že bych ten čas ztratil.

BTW: Na stole mi už leží nový HW modem, zatím nezapojený.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz