SuSE 8.2 a ADSL COL problem

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pátek Červenec 18 15:31:23 CEST 2003

Dne Wed, Jul 16, 2003 at 07:22:44PM +0200, Nayden Anguelov napsal:

> Zdravim,
> jedna blba otazka ode me - pokousim se na svem pocitaci (celeron 400,
> 256 MB RAM, zakldni deska Tomato) rozhodit ADSL pres sitovku Realtek a
> modem Alcatel SpeedTouch 510 v4. Sitovku jsem nastavil na IP 10.0.0.1
> maska 255.255.255.0, jine parametry jsem nezadaval).
> Vubec nemuzu nastavit Networking - DSL v YAST2. Vyberu protokol PPTP,
> potom zadam sve username a psswd. Zkousil jsem v dalsim dialogovem okne
> vyplnovat IP, take jsem zkousel bez IP udaju - zadny rozdil. Kdyz se
> pokusim pripojit vidim v logu od kinternet:

> [...]

Mate vsechny updaty na YaST2? Podle me je v distribucni verzi chyba a tak je
mozne pouzit jen PPPoE. Uz to maji reportovane, takze by na to mohla byt
zaplata, ale nedival jsem se.

Jinak PPTP chodi na suse 8.2 dobre, akorat ze ho musite nakonfigurovat rucne
a ne pres yast2, v archivu konference je navod.

zdravim
dan