SuSE 8.2 a ADSL COL problem

Borek Lupomesky borek na lupomesky.cz
Pátek Červenec 18 21:06:22 CEST 2003

Dan Ohnesorg wrote:

> Mate vsechny updaty na YaST2? Podle me je v distribucni verzi chyba a tak je
> mozne pouzit jen PPPoE. Uz to maji reportovane, takze by na to mohla byt
> zaplata, ale nedival jsem se.
>
> Jinak PPTP chodi na suse 8.2 dobre, akorat ze ho musite nakonfigurovat rucne
> a ne pres yast2, v archivu konference je navod.

    Zakladni problem je v tom, ze SpeedTouch 510i je _router_. Tzn., ze
si u sebe nastavite defaultroute na adresu jeho ethernetu (standardne
10.0.0.138) a tim koncite s konfiguraci. Zadne PPTP, zadny YaST, nic
takoveho.

    Borek

BOREK LUPOMESKY                Usti nad Labem, Czech Republic, Europe
WWW: http://www.lupomesky.cz/                     PGP keyid: B6A06AEB
=======[ MIME/ISO-8859-2/UTF-8 & PGP encrypted mail welcome ]========