Winmodem ESS2898

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pátek Červenec 18 21:57:00 CEST 2003

On Fri, Jul 18, 2003 at 16:47:49 +0200, oldfrog na volny.cz wrote:

> Mam za to, ze koliduje verze gcc, kterou byl prelozen onen modul s verzi
> gcc, kterou bylo prelozeno jadro. Takze pokud nelze prelozit spravnou
> verzi gcc modul  (protoze neni zdrojak), stale tu je moznost prelozit
> jadro s verzi gcc, kterou byl prelozen i modul. Situaci mohou zkomplikovat
> samosebou dalsi pouzivane moduly.
>    alias 'OldFrog'

To jsem pochopil už z předchozího mailu. Mám teď několik variant:
- počkat, až někdo přeloží modul essmod.o gcc v3.x (nejpohodlnější)
- přeložit celé jádro a všechny potřebné moduly gcc v2.x a doufat,
  že nebudou komplikace (asi nejpracnější)
- navštívit popelnici s winmodemem v ruce a ukecat známou, ať si koupí
  ten HW modem. To je sice nejrychlejší a nejspolehlivější, ale na tom
  je zase nejtěžší to přesvědčování, protože jí "dosud fungoval"

Díky za odpovědi. Časem se to vyřeší.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal