Winmodem ESS2898

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Pátek Červenec 18 16:47:49 CEST 2003

>Dělal jsem to na PC jedné známé, která už má woken také plné zuby, bohužel
>má i tento shitmodem. Protože se postupem času zlepšila situace na poli
>ovladačů, doufal jsem, že stáhnu modul a zavedu ho. Třeba někdy někoho
>napadne ten modul přeložit gcc v3.x, když už nemůže poskytnout zdrojáky.

Mam za to, ze koliduje verze gcc, kterou byl prelozen onen modul s verzi
gcc,
kterou bylo prelozeno jadro. Takze pokud nelze prelozit spravnou verzi gcc
modul  (protoze neni zdrojak), stale tu je moznost prelozit jadro s
verzi gcc,
kterou byl prelozen i modul. Situaci mohou zkomplikovat samosebou dalsi
pouzivane moduly.

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035