Hlasovy chat

Milan Svoboda Milan.Svoboda na centrum.cz
Sobota Červenec 19 16:57:52 CEST 2003

wrote:

> tak jsem to ted zkusil a funguje to..., zpravy se
> odesilaji pres sfmike a objevuji v speakeru
> a zdalo se mi, ze i ten duplex funguje, jen se nemuze
> pouzivat sflaunch, ktery je pro half duplex... musim
> zkusit poridit druhy mikrak a repracky a mozna to fakt
> jede full duplex... bomba

S tim fullduplexem zase mohu pomoci ja:
Me to taky nefungovalo, a tak jsem si stahnul zdrojaky a
poradne prozkoumal Makefile. Tam se vyhodi polozka
-HALF_DUPLEX (nebo tak nejak) a pak to zacne pouzivat
fullduplex a to bez problemu (tedy alespon na me SBLIVE
Value, OSS Drivers z vanilla kernelu)

--

Milan Svoboda

E-mail: Milan.Svoboda na centrum.cz
GNU/FDL Anglicko-Český slovník
http://slovnik.zcu.cz ; http://slovnik.zcu.cz/online

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
beer," or "free speech," but "Free Tibet."