Hlasovy chat - prakticke poznatky

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Červenec 25 03:44:07 CEST 2003

> S tim fullduplexem zase mohu pomoci ja:
> Me to taky nefungovalo, a tak jsem si stahnul zdrojaky a
> poradne prozkoumal Makefile. Tam se vyhodi polozka
> -HALF_DUPLEX (nebo tak nejak) a pak to zacne pouzivat
> fullduplex a to bez problemu (tedy alespon na me SBLIVE
> Value, OSS Drivers z vanilla kernelu)

tak jsem stahnul zdrojaky sfreely, provedl kompilaci (naprosto
bez potizi...) a jede to duplexne jak vino!!!  jediny problem, na
ktery jsem narazil je, ze po urcite dobre prenosu (radove desitky
minut...) se to spojeni stalo prakticky half duplexni diky zpozdeni na
lince. plynule, bez cukani, ale s hroznym zpozdenim.  predpokladam,
ze resenim by mohlo byt zastaveni vysilani na me strane pokud ma
druha strana desli rec (a naopak), tim by se to melo dohnat - jeste
zkusim...

dele jsem nezkoumal, ale zkusili jsme v rychlosti h323 (simph323
na linuxu proti gui klientu ve windows) a bylo to dost trhave a
pomale. sfreely na te stejne lince (modemy 56 na obou stranach)
perfektni, viz vyse...

--

bye
Petr