Hlasovy chat

Dave Lister dave na birko.cjb.net
Neděle Červenec 20 07:39:12 CEST 2003

> Zkousel to nekdo po gprs? Zajimalo by me jestli to zvladne. (Kdyby to
> nekdo chtel vyzkouset, tak rad poskytnu protistranu...)

Ad licence - nevim, ja si myslim, ze to tam hodili, protoze to neni
ciste GPL (ted mozna uz dokonce je, nepamatuju se co meli na webu) Co se
tyce public domain tam je prece volnost uplne maximalni...

A s tim GPRS by to bylo vychytany, premyslel jsem o nejakym mensim
vytuneni mobilu ;) ze by se pak volalo _levne_, ale pokud vim, J2ME nema
ve specifikaci zachazeni s mikrofonem a reprackem. Ostatne, neumi to
obecne ani vybraci... to jen tak mimo.

Problem ale bude nekde jinde - ja pouzivam TM GPRS a ten mi prideluje
private adresy :( Tim by UDP dovnitr neproslo. Jestli ale za  priplatek
davaji verejnou IP, tak nemuze byt problem. Ve standardni konfiguraci to
zere kolem 4kbitu...

Dave