Hlasovy chat

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Červenec 21 18:37:54 CEST 2003

Dne Sun, Jul 20, 2003 at 07:39:12AM +0200, Dave Lister napsal:

> Problem ale bude nekde jinde - ja pouzivam TM GPRS a ten mi prideluje
> private adresy :( Tim by UDP dovnitr neproslo. Jestli ale za  priplatek
> davaji verejnou IP, tak nemuze byt problem. Ve standardni konfiguraci to
> zere kolem 4kbitu...

No jo, jenze GPRS je strasne nespolehlive a ma hrozne zpozdeni, az 1,3
vteriny. To si moc nepokecate. Take neni ono, ze to chvilemi nebezi vubec.
Podle me je GPRS dobre na stahovani posty, ale ne na tohle.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nezlob se na růži, že má trny;
raduj se, že tak trnitý keř má růže.
                -- Arabské přísloví