2.6.0-test1

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Neděle Červenec 20 17:23:47 CEST 2003

Ondrej Koala Vacha wrote:

>Zalezi na terminologi - presne tedy zacne bootovat, ale brzo skonci.
>Vypise 2. radek ktery konci tim Ok, booting the kernel a konec.

aha, me se totiz stalo u jedne z poslenich 2.5.x verzi, ze
po make oldconfig se nezapnula podpora terminalu,
takze system normalne najel, ale nebylo nic videt, chvili
mi trvalo, nez jsem na to prisel, mozna tedy zkontrolujte
nastaveni jadra..., treba se Vam take neco nezapnulo?

take se mi spatne rozpoznala geometrie disku (fdisk si
stezoval), tak jsem s tim jadrem radeji moc nelaboroval...

hezky den,
oldfrog

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'