2.6.0-test1

Ondrej Koala Vacha koala na vju.cz
Neděle Červenec 20 17:38:09 CEST 2003

On Sun, 20 Jul 2003, oldfrog na volny.cz wrote:

> aha, me se totiz stalo u jedne z poslenich 2.5.x verzi, ze
> po make oldconfig se nezapnula podpora terminalu,
> takze system normalne najel, ale nebylo nic videt, chvili
> mi trvalo, nez jsem na to prisel, mozna tedy zkontrolujte
> nastaveni jadra..., treba se Vam take neco nezapnulo?

toto se mi take stalo pri nepritomnost frameb v jadre a jeho zapnuti.

> take se mi spatne rozpoznala geometrie disku (fdisk si
> stezoval), tak jsem s tim jadrem radeji moc nelaboroval...

geometrie... to jako ze by soubor nasel, zacal cist a najednou nevedel
jak dal? Ale chtelo by to presne vedet, co se v tomto okamziku deje. Na
zacatku to vetsinou pada pri spatne zvolenem procesoru, ale ten mam urcite
dobre.

--
Ondrej Koala Vacha