Serverovy HW

matejic na troja.fjfi.cvut.cz matejic na troja.fjfi.cvut.cz
Pondělí Červenec 21 13:05:56 CEST 2003

No vsak ja jsem nepsal nic univerzalniho ani obecneho, jen jsem psal
konkretni osobni zkusenost, ze pro server na kterem bezi zatizeny web
(rekneme napr. hostingovy server) jsou nejdulezitejsi kapacita RAM a
rychlost CPU. A zjistil jsem to tak, ze jedina situace kdy server neco
nestiha je kdyz mu dochazi pamet, nebo kdyz ma delat slozite vypocty.

Tomas