Serverovy HW

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Pondělí Červenec 21 13:16:33 CEST 2003

Ahoj,

no toto prave je zovseobecnovanie, ze server nestiha iba ak dochadza pamat,
alebo ma riesit zlozite vypocty....
server moze nestihat, ak nestihaju disky, ak je nedostatocna prenosova
kapacita siete etc.
Zalezi sa od toho, na aky ucel je server stavany. V povodnej sprave som nic o
ucele servera nenasiel.
Takze v takomto pripade sa da iba zovseobecnovat. Nech pan Kadlec, prosim,
uvedie, na co ma sluzit server.

Martin Hudec