Vetsinou funguje

Zdenek Kupka kpk na ba.psg.sk
Pondělí Červenec 21 13:27:05 CEST 2003

Dobry den vespolek, ma nekdo podobny problem nebo tip?
V siti s AIX, RH6 a smesici W9x/2k/XP jsem pred rokem pridal RH8 (mezitim
Upd na RH9) s dhcp, dns, sambou, squid, vsftpd, postfix a iptables.
Na 3 diskach mam sw-raid 5 a 0, dve sitove karty (interni a na dsl-router).
Problem: vetsinou vsechno funguje jak ma, ale obcas se ta masina stane
"neviditelnou", nereaguje ani na ping. Ze nejde mail, az tak nevadi, horsi
je, ze nejde ani dhcp. Kdyz pustim ping z nekolika oken a z ruznych masin
vypadava nepravidelne a ne soucasne. Pokud uz mam otevrene spojeni (ssh),
tak to bezi dal, ale treba 5 minut me nenecha otevrit dalsi.
Postavil jsem stejny server na funglovy hw a chova se stejne :-(
Tipnul bych, ze tak 80-90% casu to chodi, ale vsichni vidi jen ten restik.
Poradite?
S pozdravem Zdenek Kupka