Vetsinou funguje

Pondělí Červenec 21 14:15:32 CEST 2003

Zdenek Kupka píše:
> Dobry den vespolek, ma nekdo podobny problem nebo tip?
> V siti s AIX, RH6 a smesici W9x/2k/XP jsem pred rokem pridal RH8 (mezitim
> Upd na RH9) s dhcp, dns, sambou, squid, vsftpd, postfix a iptables.
> Na 3 diskach mam sw-raid 5 a 0, dve sitove karty (interni a na dsl-router).
> Problem: vetsinou vsechno funguje jak ma, ale obcas se ta masina stane
> "neviditelnou", nereaguje ani na ping. Ze nejde mail, az tak nevadi, horsi
> je, ze nejde ani dhcp. Kdyz pustim ping z nekolika oken a z ruznych masin
> vypadava nepravidelne a ne soucasne. Pokud uz mam otevrene spojeni (ssh),
> [...]
	Poradíme spustit diagnostické nástroje pro sledování sítě. Na
zmíněném stroji prohledat logy, pozorovat porty (netstat se správnými
přepínači), zkontrolovat různá síťová nastavení (sysctl), pouštět tcpdump a
jeho nadstavby na něm, na protikusu nebo na jiném počítači v segmentu,
zkoušet chování různých služeb atd. Někde musíte narazit na něco divného.
Nemáte třeba problém s přidělováním adres přes dhcp?