Pouzivanie a zmeny locale RedHat 9 - 2. pokus poradi mi niekto

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Pondělí Červenec 21 18:38:50 CEST 2003

On Wed, 16 Jul 2003 icaplovic na gamo.sk wrote:

> locale so systemu sk_Sk.utf8, ale rad by som ho upravil tak, aby pouzival
> pri cislach ako oddelovac desatinych miest bodku, namiesto ciarky. Taktiez
> by som chcel pouzit upraveny sposob pri type monetar, taktiez aby pouzival
> bodku. Viem si vypisat aktualne nastavenie cez
> locale -ck LC_NUMERIC zoznam premennych a ich hodnot, ale nepodarilo sa mi
> najst sposob, akym by som si ich mohol upravit. Dakujem za pripadne

Srilim od boku ale nestaci nastavit LC_NUMERIC a LC_MONETARY a pripadne
dalsi jedntlive promene pro tridy locales na pozadovane chovani (C,en_US)

Bye

--

  Tomas Kasparek, PhD student  E-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, BI/140a    Web:    http://www.fit.vutbr.cz/~kasparek