SSH pristup, putty

Obchod obchod na tipa.cz
Úterý Červenec 22 08:11:18 CEST 2003

Dobry den,
   (kez by byl) prestal mi fungovat ssh pristup k serveru pomoci programu
putty. Vubec nic o ssh nevim, jen to ze jde o zabezpeceny pristup. Vyuzival
jsem putty program k pristupu na serveru v lokalni siti. Z jedineho blbeho
duvodu. Nejaka chytra hlava vymyslela, ze zamkne server. Pak mi druha chytra
hlava neco prevedla server na jineho poskytovatele, coz bylo zadane. Bohuzel
vsak i vyladila tento pristup.
Poradite mi kde by mohl byt zakazan pristup ssh z lokalnich stanic.
Treba presvedcim prvni chytrou hlavu, aby mi otevrela server. Opravdu ale
vubec netusim jake ssh je na serveru a kde zkontrolovat pristupnost.

Diky Sasa.