SSH pristup, putty

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Úterý Červenec 22 08:57:35 CEST 2003

Ahoj,

pokial dobre chapem problemu, tak je to bud firewallom, ktory neprepusta
spojenie na port 22 (ssh), resp. nastavenie v /etc/hosts.allow, kde by malo
byt nieco ako:
sshd : Tvoja.IP.adresa : allow

Pristupnost skontrolujes jednoducho:
telnet Tvoj.server 22

Ak bude pristup na SSH tak uvidis nieco taketo:

[corwin na amber ~]$ telnet fwall 22
Trying 192.168.13.2...
Connected to fwall (192.168.13.2).
Escape character is '^]'.