reversnim DNS zaznam

Úterý Červenec 22 09:28:13 CEST 2003

On Tue, Jul 22, 2003 at 09:10:30AM +0200, Obchod wrote:
> Dobry den,
>     chytra hlava, ktera mi napsala a nechce mi pomoct, sdeluje tuto
> informaci:
>
> Na Vasem reverznim DNS zaznamu chybi odkaz na vas server. Z tohoto duvodu
> nelze dorucit postu na urcite adresy.
>
> Poradite mi nekdo, jak toto napravit? Kde mam hledat a co poopravit, aby
> bylo vse vporadku?

Kdyz napisete tu IP adresu, pak Vam muzem napsat, komu mate napsat, aby
to spravil. Dela se to takhle:

whois -h whois.ripe.net 10.11.12.13

Ve vypisu si najdete nejpresnejsi zaznam (tj. nejmensi rozsah IP adres),
abyste nepsal nejakemu nadnarodnimu gigantovi, ale svemu subproviderovi.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz