reversnim DNS zaznam

Ondrej Koala Vacha koala na vju.cz
Úterý Červenec 22 13:47:29 CEST 2003

On Tue, 22 Jul 2003, Ivo Panacek wrote:

> I moje servery az na jeden odmitaji mail z IP, ktera nema reverz.
> U jednoho z nich to dela cca 70000 mailu tydne.

Tuhle jsem resil pripad u jednoho znameho, ktere mu se obcas vracela
posta. A ukazalo se, ze pocitac u jeho providera, pres ktereho odesilal
postu, mel sice revers, ale jiz nikoli A zaznam - tedy ze host 1.2.3.4 dal jmeno, ale
host jmeno uz nedal 1.2.3.4. Tuhle jsem se brouzdal v volbach postfixu, a
mam dojem, ze jsem tam tuto kontrolu zahledl - pouzivate to?

s pozdravem
--
Ondrej Koala Vacha

PS: ten provider byv na toto upozornen tvrdil, ze je to ochrana proti
hackerum a ze kdyby to opravil, tak ho okmzite hacknou.