reversnim DNS zaznam

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Úterý Červenec 22 14:00:47 CEST 2003

Ahoj,

On Tuesday 22 July 2003 13:47, you wrote:
> Tuhle jsem resil pripad u jednoho znameho, ktere mu se obcas vracela
> posta. A ukazalo se, ze pocitac u jeho providera, pres ktereho odesilal
> postu, mel sice revers, ale jiz nikoli A zaznam - tedy ze host 1.2.3.4 dal
> jmeno, ale host jmeno uz nedal 1.2.3.4. Tuhle jsem se brouzdal v volbach
> postfixu, a mam dojem, ze jsem tam tuto kontrolu zahledl - pouzivate to?
> PS: ten provider byv na toto upozornen tvrdil, ze je to ochrana proti
> hackerum a ze kdyby to opravil, tak ho okmzite hacknou.

Co je to za providera preboha????
PREBOHAAA!!!????

:) ako to ps ma sokovalo :) super to zacnem aplikovat na svoje servery :)
nebudem im robit ackovy zaznam :) vsak ma nehacknu :). Nech to opravi, ked si
zabezpeci server, ale vzhladom na taketo vyjadrenia toho isp hacknu tak 5
minut po oprave....ale pokroci, nebude to okamzite :).

MH