reversnim DNS zaznam

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Úterý Červenec 22 14:44:31 CEST 2003

Ahoj,

On Tuesday 22 July 2003 14:35, you wrote:
> Dekuji za Vase nazory, nicmene neptal jsem se na slusnost, zvyklosti
> etc. ale na to, jestli je (dle nejakeho RFC) existence reverzniho
> zaznamu nutno podminkou pro prijeti posty..

ako uz bolo spomenute:

<citat>
Např. RFC 1912, sekce 2.1 říká

  For every IP address, there should be a matching PTR record in the
  in-addr.arpa domain.
</citat>

Pre kazdu IP adresu by mal existovat zodpovedajuci PTR zaznam v in-addr.arpa
domene. Cize reverz moze byt, ale nemusi. Takisto je neskor v tom RFC
spominane, ze kvoli nepritomnosti reverzu nemusia korektne fungovat niektore
sluzby. Cize z toho celeho vyplyva, ze by bolo reverz vhodnejsie mat spravne
nastaveny.

MH