reversnim DNS zaznam

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Úterý Červenec 22 14:45:33 CEST 2003

Dne úterý 22 červenec 2003 14:35 jste napsal(a):
> Dekuji za Vase nazory, nicmene neptal jsem se na slusnost, zvyklosti
> etc. ale na to, jestli je (dle nejakeho RFC) existence reverzniho
> zaznamu nutno podminkou pro prijeti posty..
>
> pro vsechny, kteri odmitate prijem posty z hostu bez reverzu jeste jeden
> dotaz: jak mate vyresen prijem posty z "MAIL From: <>" (MUSI byt
> prijata, napr. zde zminovana cnb.cz je v tomto smeru v rozporu s RFC) a
> situace s nedostupnym DNS?

Nedostupne DNS se resi tim, ze ta chyba je tusim "temporary" (450).

A <> me snad nemusi zajimat v situaci, ze vubec nechci komunikovat
s pripojenym pocitacem. To je prece az dalsi krok. Kdyz uz masinu
prijmu, tak akceptuji odesilatele <>, ovsem ale jenom pro sve lokalni uzivatele.
--
S pozdravem
Ivo Panáček