reversnim DNS zaznam

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Úterý Červenec 22 15:14:57 CEST 2003

On Tue, Jul 22, 2003 at 02:35:13PM +0200, Jakub Nantl wrote:
> Dekuji za Vase nazory, nicmene neptal jsem se na slusnost, zvyklosti
> etc. ale na to, jestli je (dle nejakeho RFC) existence reverzniho
> zaznamu nutno podminkou pro prijeti posty..

odpoviem inac: ziadne rfc mi neprikazuje prijimat postu od kazdeho
(IMHO)

nepoznam vsetky rfc naspamat, takze nech ma kludne niekto opravi

navyse v nejakom rfc sa spomina aj velkost posty - myslim, ze ak
prijimam postu, tak musim prijat minimalne 64kB - viac nemusim (ale to
je z davnych cias, neviem ako je to teraz)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE